Social kritik #160 /2019

INDHOLD nr. 160 december 2019


INTEGRATION VIA ARBEJDE: PREKÆR INKLUSION OG UDVIDET USIKKERHED BLANDT AFGHANSKE FLYGTNINGE / Mikkel Rytter og Narges Ghandchi

FAMILIE, UDDANNELSE OG ETNISK UDSATTE / Üzeyir Tireli

VI TALER IKKE OM FORSKELLIGHED / Claus Brygger Jacobi

INTERKULTUREL KOMPETENCE: OM AT NAVIGERE I KULTURMØDER OG GLOBALE SAMMENHÆNGE / Trine Frederiksen

FIRE ENSIDIGE FREMSTILLINGER AF RETSPSYKIATRIEN OG DEN RETSPSYKIATRISKE PATIENT / Ane Moltke

BAG DE VELPOLEREDE FACADER / Anette Kaagaard Kristensen & Martin Lund Kristensen

BEBOERPERSPEKTIVER PÅ BEBOERMØDER PÅ SOCIALPSYKIATRISKE BOSTEDER:
HVEM ER DEMOKRATIET FOR?
/ Anne Mia Steno

FAGLIGE STEMMER FRA SOCIAL- OG SPECIALPÆDAGOGISK PRAKSIS – BARRIERER OG MULIGHEDER FOR PRAKSISRELEVANTE LÆREPROCESSER I PÆDAGOGUDDANNELSEN / Tim Vikær Andersen, Gitte Lyng Rasmussen og Hanne Meyer-Johansen

HVAD VED VI EGENTLIG OM SKOLE- OG FRITIDSPÆDAGOGER? / Lea Ringskou og David Thore Gravesen

ÆRESRELATERET SOCIAL KONTROL OG PATRIARKALSK SAMHØRIGHED – VEJE TIL FORANDRING / Sofie Danneskiold-Samsøe

EN OVERSET KULTURARV – PÅ TUR GENNEM VESTERBROS BODEGAER / Egon Clausen (anm.)

kr. 175,00 (+ lev.)